Dzień dobry,
ostatnio ponosimy koszty zwiększenia opcji serwera spowodowanych przeciążeniem CPU
Obciążenie generują Wordpressy lub Joomle, ponieważ są atakowane przez roboty hackerów
Czynimy starania aby to ograniczyć.
Z punktu widzenia Kei zwiększone obciążenie zwiększa sprzedaż, dla nas odwrotnie.
Oferujecie Państwo wygodę przy instalacji open source "click & go"
Zwracam się z prośbą o rozbudowanie "click & go", poprzez równoległe stworzenie narzędzi, skryptów, chroniących następnie te aplikacje, pozwalających automatycznie blokować ip, kraje, typy wywołań, itp., swoistego repozytorium do wykorzystania.
Najlepiej w postaci narzędzia do konfiguracji serwera specjalnie pod Wordpressa, Joomlę lub pozostałych open source
W ten sposób wyjdziecie Państwo naprzeciw potrzebom klientów
Przekroczenie obciążenia CPU dla aplikacji typu open source, Wordpress, Joomla itp. - sugestia stworzenia bazy narzędzi / skryptów poprawiających bezpieczeństwo nowe sugestia
anonim
2016-01-27
Komentarze

kei
Odpowiedź główna
Ciekawy pomysł, dziękujemy :-) Przekazujemy go do działu technicznego i zobaczymy, co da się zrobić.

Verall
Potwierdzam powyższe

J
I co z tym? Bo jak widać, Kei tylko przekazuje do działu celem analizy. Jeszcze chyba żadna istotna rzeczy będąca w sugestiach nie została wdrożona.

Wald
Bardzo istotna sprawa.

Etim Studio
Mamy serwer typu FX. Nigdy nie było problemów z przesyceniem RAM`u.
Teraz jest to plaga - głównie przez WordPressy - nie ma miesiąca aby raz (lub kilka) nie nastąpił restart serwera. Ostatnio wczoraj 21.12 o 14:35.
Jest wtedy pogrom. Serwer obsługuje znaczną ilość poczty i stron naszych klientów. Mimo, że taka "awaria" trwa do 15 min. jesteśmy zasypani telefonami nie mówiąc o wizerunku firmy...
Współpracujemy z KEI chyba ponad 10-lat. Dbamy o naszą opinię i markę.
Jedynym rozwiązaniem jakie słyszymy: więcej RAM`u... a może podejdziemy od strony problemu...?
Wiedzę, że nie tylko my mamy z tym kłopot.
Gorąca prośba do KEI, czy nie da się faktycznie "wyłapywać" sytuacji w której RAM pikuje niekontrolowanie do nieskończoności i chronić resztę użytkowników "kilując" tego jednego "złoczyńcę"...?
Pozdrawiam i życzę miłego dnia... przy okazji Wesołych Świąt.
Teraz jest to plaga - głównie przez WordPressy - nie ma miesiąca aby raz (lub kilka) nie nastąpił restart serwera. Ostatnio wczoraj 21.12 o 14:35.
Jest wtedy pogrom. Serwer obsługuje znaczną ilość poczty i stron naszych klientów. Mimo, że taka "awaria" trwa do 15 min. jesteśmy zasypani telefonami nie mówiąc o wizerunku firmy...
Współpracujemy z KEI chyba ponad 10-lat. Dbamy o naszą opinię i markę.
Jedynym rozwiązaniem jakie słyszymy: więcej RAM`u... a może podejdziemy od strony problemu...?
Wiedzę, że nie tylko my mamy z tym kłopot.
Gorąca prośba do KEI, czy nie da się faktycznie "wyłapywać" sytuacji w której RAM pikuje niekontrolowanie do nieskończoności i chronić resztę użytkowników "kilując" tego jednego "złoczyńcę"...?
Pozdrawiam i życzę miłego dnia... przy okazji Wesołych Świąt.