lub
2 głosów

Fatalny poziom obsługi technicznej nowe sugestia

Od dłuższego czasu obserwuje degradację poziomu obsługi administratorów korespondujących w sprawach technicznych - chwilami mam wrażenie jak bym korespondował z maszyną a nie człowiekiem.
- Brak rzeczowych pisanych pełnym zdaniem odpowiedzi na zgłaszane problemy,
- Często proste pytania wymagają 2-3 maili aby sie doprosić precyzyjnej odpowiedzi co zajmuje 1-2 dni aby wątek zakończyć,
- brak trzymania wątku w korespondencji bo Panowie mają system ticketowy, a że klient nie widzi ciagu logicznego, ich nie interesuje
Dzisiaj np się dowiedziałem ze Panowie Admini podpięli mi do serwera pocztowego ponownie adres IP, który został jakis czas temu wpisany na black listę.
Żenada kompletna !!!

anonim 2016-05-18
Głosów 2: + 2 anonim

Komentarze

kei
kei
Odpowiedź główna   Dziękujemy za opisanie sprawy. Proszę o przesłanie na adres marketing@kei.pl numerów ticketów, które budziły zastrzeżenia. W ten sposób będziemy mogli sprawdzić, kto zajmował się tymi zgłoszeniami.

2016-05-18 14:00

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Michał
Przesłałem na maila...

2016-05-18 14:26

Zgłoś naruszenie zasad


Dodaj komentarz