lub
11 głosów

Proponujemy dodać możliwość podglądu działających w tle procesów oraz ich ubijania.


2017-11-10 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

Sugeruję dodanie do konta e-mail powiadomienia sms wysyłanego konto w systemie smsapi lub serwersms. Rozwiązuje to problem pilnowania środków na koncie każdego numeru telefonu (często w różnych sieciach), na który chcemy wysłać powiadomienie sms. Obie platformy wspierają API więc wdrożenie tego jest jednorazowe.


2017-11-07 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Instalacja certyfikatu SSL przez panel Webas lub generacja automatyczna bezpłatnego Let's Encrypt, powoduje przy większej ilości domen niedostępność usług WWW przez ponad minutę.
Użytkownik, który przeglądał stronę, zamawiał produkt w sklepie, był zalogowany do paneli nagle zostaje rozłączony, co wygląda jak awaria i źle wpływa na postrzeganie stabilności usługi.

Nie mam na razie pomysłu idealnego, a jedynie rzucam koncepcję wstępną, by np. mieć w panelu Webas możliwość narzucenia godziny instalacji (opóźnienie) celem minimalizacji problemu, a także by mieć możliwość włączania opcji instalacji certyfikatów dla użytkowników FTP, bo nieświadomi (jak ja kiedyś), wywalają całą wirtualkę i pozostałych użytkowników.
Jako pilne prosiłbym dodać przynajmniej jakieś ostrzeżenie w dymku o tym fakcie.

Jeżeli istnieje inne wyjście, chętnie się przychylę.


2017-10-28 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Witam,

Bardzo przydałaby się funkcjonalność typu "czarna lista" albo lokalny RBL. Dodana do tej listy domena (+ wildcard do niej) albo konkretny adres email albo IP nadawcy powinien być bezwarunkowo usuwany bez oznaczania słowem "spam" itp. Nadawca mógłby otrzymywać wiadomość zwrotną o odrzuceniu po to by miał szansę dowiedzieć się o przyczynie i ew. skontaktować się z adresatem w celu zdjęcia blokady. Zdarza się bowiem iż nawet zaufany klient złapie jakiegoś wirusa, który potem bombarduje wiadomościami naszą skrzynkę. Dlatego warto byłoby mieć możliwość tymczasowego zablokowania nawet zaufanej osoby w taki sposób aby ona o tym dowiedziała się.

Struktura takiej konfiguracji czarnej listy powinna być hierarchiczna. Oznacza to, że:
1. Wpis na poziomie serwera blokuje nadawcę z danej domeny / skrzynki email / IP dla wszystkich kont na serwerze
2. Wpis na poziomie Webasa danego konta lub na poziomie Postmastera blokuje nadawcę wyłącznie dla wszystkich skrzynek email ale tylko w danym koncie.
3. Wpis na poziomie skrzynki email blokuje nadawcę wyłącznie dla danej skrzynki.

Czarna lista adresów permanentnie blokowanych powinna być dostępna jako kolejne pole w Antyspamie skrzynki oraz edytowalna z poziomu Postmastera i Webasa dla poszczególnych kont, tak jak to ma miejsce obecnie dla zakładki "Antyspam" kont emailowych.

Blokady na poziomie konta i serwera powinny być dostępne w zakładce "konfiguracja / antyspam".


2017-10-27 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Obecnie wszystko można zmienić z poziomu Webas'a oraz Postmastera dla poszczególnych skrzynek ale z wyjątkiem filtrów, gdzie istnieje konieczność logowania się na każde z kont po kolei. Bardzo niewygodne oraz istnieje konieczność zapisywania "na boku" haseł do wszystkich skrzynek. To z kolei nie jest bezpieczną praktyką.


2017-10-27 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Szanowni Państwo, jedną z pozycji oferowanego oprogramowania dodawanego do pakietu użytkowego jakim jest panel Webas, są m.in. Graficzne statystyki stron Awffull.

Najnowsza wersja tego softu ma prawie 10 lat, zaś wersja zainstalowana i konfiguracja na Państwa serwerach jest jeszcze starsza, co widać po tym, że niby wykrywa Netscape 4.8, który miał swoją premierę 15 lat temu!!!
Jest wiele innych skryptów z dużo świeższą obsługą, np. AwStats z 2016 roku.
Wiem, mogę sobie zainstalować sam i to zrobiłem dla wybiórczych domen, ale wolałbym mieć to w pakiecie zintegrowane z Webas i instalowane automatycznie dla każdej dodanej domeny jak Awffull.


2017-10-07 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Sugeruję dorobienie klawisza który spowodowałby skopiowanie hasła wygenerowanego przez panel web as do schowka. Dotyczy zakładania kont email, ftp, baz mysql ....
Takie rozwiązanie zdecydowanie usprawni kopiowanie hasła i uchroni przed błędami wynikającymi ze złego zaznaczenia


2017-09-29 0 komentarzy

więcej »
5 głosów

A może by tak zaktualizować Webmail do najnowszej wersji 1.3.0
Nie rozumiem też, dlaczego nie została obecna wersja zaktualizowana, jak wyszła łatka związana z zabezpieczeniami:
https://roundcube.net/news/2017/04/28/security-updates-1.2.5-1.1.9-and-1.0.11


2017-08-10 0 komentarzy

więcej »
4 głosów

Przydałby się Webmail na smartfona.


2017-08-01 1 komentarzy

więcej »
2 głosów

Kiedy wreszcie pojawi się możliwość zdjęcia przez użytkownika poczty koszmarnej blokady załączników (o rozszerzeniach np. chm, bat, exe, ... nawet po spakowaniu ich) w wiadomościach wychodzących i przychodzących (również w pakiecie HOSTING START)? Nie mogę przesłać do moich klientów żadnych drobnych aktualizacji programów lub helpów do nich. Czy naprawdę każdy użytkownik poczty musi być traktowany przez KEI jak niedorozwinięty przedszkolak i na siłę "uszczęśliwia się" go taką blokadą?


2017-07-12 2 komentarzy

więcej »
2 głosów

Proponuję dodać do webmaila nową funkcjonalność w części dot. przekierowania konta. Podobnie jak w przypadku ustawienia autorespondera, można by tutaj zaadoptować ustawienie daty automatycznej aktywacji od - do (oczywiście tam, gdzie użytkownik ma do tego uprawnienia nadane z poziomu z webAs).

Osoby idące na urlop mają czasami potrzebę ustawić przekierowanie poczty przychodzącej wraz z autoresponderem... i tak jedno robi się automatycznie, drugie trzeba jednak ręcznie.


2017-07-07 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Proponuję zmianę domyślnej adresacji panelu poczty z obecnej: poczta.xxxxx.com na bardziej uniwersalną (zrozumiałą dla wszystkich) np. mail.xxxxx.com


2017-04-13 0 komentarzy

więcej »
3 głosów

Faktury elektroniczne są fajne. Było by bardzo miło, gdyby pliki faktury słane z kei.pl zaczynały się od nazwy firmy. łatwiej taki plik zidentyfikować po nazwie i odnaleźć w gąszczu innych faktu.


2017-03-24 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

W wątku http://sugestie.kei.pl/2546581--Backup-do-3-dni-wstecz-jest-zbyt-krotki-przydalby-sie-dodatkowy-backup-np-X-dni-wstecz- - 27 lutego pojawiły się spamerskie linki. Wiszą tam nadal. Nie muszę chyba pisać jak to świadczy o poziomie zabezpieczenia i obsługi tego narzędzia.


2017-03-18 1 komentarzy

więcej »
1 głos

Jeden alias poczty to za mało - proszę o zmianę na minimum 3.
Nie rozumiem dlaczego tak rygorystyczny limit - nikt z nas nie tworzy kilkuset aliasów poczty - z reguły potrzebne są 2, 3.


2017-03-05 1 komentarzy

więcej »
4 głosów

W panelu panel.kei.pl przydałaby się szybka przeglądarka logów ze wszystkich zakupionych serwerów/wirtualek i dostępnych na nim usługach.
Przyspiesza to obsługę klienta (klient dzwoni o zgłasza problem - nie trzeba szukać serwera, potem usługi, potem właściwych logów.
Integracja byłaby także pomocna dla samej KEI.
W panelu wystarczyłyby logi z ostatnich 2-4 tygodni.

Przykład rozwiązania:
http://sebastianczech.com/2016/04/25/elasticsearch-logstash-kibana-filebeat/


2017-02-04 1 komentarzy

więcej »
3 głosów

Proponuję umożliwienie dodawana w panelu WebAs certyfikatów SSL z datą przyszłą w sposób, który umożliwi ich automatyczną aktywację od momentu wejścia w okres ich daty ważności.


2017-01-24 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

W związku z korzystaniem z różnej wielkości monitorów, proszę o instrukcję zmiany wielkości czcionek przy odczytywaniu poczty.


2016-12-05 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

Przydatna byałby opcja umożliwiająca w szybki sposób przekierować domenę na inny adres http://

Obecnie trzeba ustawić domenę na jakiś folder i przez ftp wgrać plik z przekierowaniem. Uciążliwe gdy potrzeba stworzyc kilka subdomen kierujących na różne adresy - robi się też bałagan na serwerze - puste folderu z przekierowaniami


2016-11-18 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Bardzo proszę o dodanie wyboru maila autora zgłoszenia do BOK, które pisze się z Panelu Klienta aby powiadomienia o odpowiedziach na zgłoszenia trafiały na właściwy adres e-mail a nie tylko jeden główny, który nie zawsze jest adresem autora.


2016-11-02 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

Bardzo proszę o dodanie wyboru maila autora zgłoszenia do BOK, które pisze się z Panelu Klienta aby powiadomienia o odpowiedziach na zgłoszenia trafiały na właściwy adres e-mail a nie tylko jeden główny, który nie zawsze jest adresem autora.


2016-11-02 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Witam

Bardzo proszę o dodanie wyboru maila autora zgłoszenia do BOK, które pisze się z Panelu Klienta aby powiadomienia o odpowiedziach na zgłoszenia trafiały na właściwy adres e-mail a nie tylko jeden główny, który nie zawsze jest adresem autora.


2016-11-02 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

Zgłaszam problem do supportu, wg SLA dostaję odpowiedz, w której pada pytanie. Odpowiadam i znowu czekam2-3 godziny na odpowiedz?! Taka rozmowa i zwykła pierdołą wydłuża sie do kilku godzin.

Zmieńcie kolejkę otwartych zgłoszeń,gdy pada odpowiedz na pytanie zadane przez support zgłoszenie powinno trafić na górę kolejki a nie na sam koniec.


2016-10-26 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Proponuję, abyście Państwo dodali możliwość zapisania konfiguracji subkont ftp.
Taka możliwość istnieje przy innych usługach np. konta ftp, konta pocztowe itd. a w subkontach brak.


2016-10-25 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Zbyt długi czas oczekiwania na jakakolwiek odpowiedz od supportu, do tego mam wątpliwości w umiejętność czytania ze zrozumieniem --> co prowadzi to jeszcze dłuższego oczekiwania na rozwiązanie problemu. Konkurencja na tym polu wypada o niebo lepiej.


2016-10-25 0 komentarzy

więcej »