lub
3 głosów

W panelu panel.kei.pl przydałaby się szybka przeglądarka logów ze wszystkich zakupionych serwerów/wirtualek i dostępnych na nim usługach.
Przyspiesza to obsługę klienta (klient dzwoni o zgłasza problem - nie trzeba szukać serwera, potem usługi, potem właściwych logów.
Integracja byłaby także pomocna dla samej KEI.
W panelu wystarczyłyby logi z ostatnich 2-4 tygodni.

Przykład rozwiązania:
http://sebastianczech.com/2016/04/25/elasticsearch-logstash-kibana-filebeat/


2017-02-04 1 komentarzy

więcej »
0 głosów

Proponuję umożliwienie dodawana w panelu WebAs certyfikatów SSL z datą przyszłą w sposób, który umożliwi ich automatyczną aktywację od momentu wejścia w okres ich daty ważności.


2017-01-24 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

W związku z korzystaniem z różnej wielkości monitorów, proszę o instrukcję zmiany wielkości czcionek przy odczytywaniu poczty.


2016-12-05 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Przydatna byałby opcja umożliwiająca w szybki sposób przekierować domenę na inny adres http://

Obecnie trzeba ustawić domenę na jakiś folder i przez ftp wgrać plik z przekierowaniem. Uciążliwe gdy potrzeba stworzyc kilka subdomen kierujących na różne adresy - robi się też bałagan na serwerze - puste folderu z przekierowaniami


2016-11-18 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Bardzo proszę o dodanie wyboru maila autora zgłoszenia do BOK, które pisze się z Panelu Klienta aby powiadomienia o odpowiedziach na zgłoszenia trafiały na właściwy adres e-mail a nie tylko jeden główny, który nie zawsze jest adresem autora.


2016-11-02 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Bardzo proszę o dodanie wyboru maila autora zgłoszenia do BOK, które pisze się z Panelu Klienta aby powiadomienia o odpowiedziach na zgłoszenia trafiały na właściwy adres e-mail a nie tylko jeden główny, który nie zawsze jest adresem autora.


2016-11-02 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Witam

Bardzo proszę o dodanie wyboru maila autora zgłoszenia do BOK, które pisze się z Panelu Klienta aby powiadomienia o odpowiedziach na zgłoszenia trafiały na właściwy adres e-mail a nie tylko jeden główny, który nie zawsze jest adresem autora.


2016-11-02 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Zgłaszam problem do supportu, wg SLA dostaję odpowiedz, w której pada pytanie. Odpowiadam i znowu czekam2-3 godziny na odpowiedz?! Taka rozmowa i zwykła pierdołą wydłuża sie do kilku godzin.

Zmieńcie kolejkę otwartych zgłoszeń,gdy pada odpowiedz na pytanie zadane przez support zgłoszenie powinno trafić na górę kolejki a nie na sam koniec.


2016-10-26 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Proponuję, abyście Państwo dodali możliwość zapisania konfiguracji subkont ftp.
Taka możliwość istnieje przy innych usługach np. konta ftp, konta pocztowe itd. a w subkontach brak.


2016-10-25 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Zbyt długi czas oczekiwania na jakakolwiek odpowiedz od supportu, do tego mam wątpliwości w umiejętność czytania ze zrozumieniem --> co prowadzi to jeszcze dłuższego oczekiwania na rozwiązanie problemu. Konkurencja na tym polu wypada o niebo lepiej.


2016-10-25 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Kei.pl jest jedynym znanym mi dostawcą w Polsce, który daje możliwość łatwej instalacji ownCloud. Projekt jednak przeszedł pewne zmiany i jego ojciec-założyciel Frank Karlitschek odszedł razem z grupą programistów i założył fork, Nextcloud: https://nextcloud.com/

Nextcloud oferuje wiele usprawnień oraz wbudowaną usługę VoIP/Video a także edytowanie dokumentów w chmurze na żywo. A to wszystko bez kompromisów dot. bezpieczeństwa danych, serwer można bowiem zainstalować na hostingu. Wydaje się być znakomitą kontrą przeciwko O365 i spółce, zwłaszcza, że chmury owncloud/nextcloud wspierają protokół federacyjny, pozwalający na swobodne dzielenie się danymi z wybranymi osobami.


2016-10-06 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Przydała by się opcja indywidualnego ustalania wielkości dopuszczalnego załącznika.
Tak aby np. osoba wysyłająca do nas wiadomość email z załącznikiem email większym niż 20MB dostała odpowiedź, że załącznik jest zbyt duży. Obecnie nie ma takiego ograniczenia, a maile potrafią ginąć jak mają za duży załącznik przy przekazywaniu.


2016-09-23 0 komentarzy

więcej »
3 głosów

Webmail ale w wersji biznes

link do usługi u konkurencji www.az.pl/hosting/#showOX

Business poczta wspierająca pracę zespołową
Zwiększ efektywność pracy w Twojej firmie i zamów wraz z serwerem pakiet OX Business.
Współdzielenie plików

Usprawniasz pracę wspólnie pracując na aktualnych plikach. Dzięki 10 GB dostępnej przestrzeni udostępnisz dowolny plik innym pracownikom.
Organizacja zadań zespołu

Kontrolujesz co dzieje się w firmie. Tworzysz zadania, zapraszasz do ich współrealizacji pracowników i sprawdzasz postępy realizacji zadań.
Zarządzanie kalendarzami

Optymalnie zarządzasz czasem pracy. Znasz harmonogram i plan dnia współpracowników, łatwo możesz umawiać się z nimi na spotkania.
Współdzielenie kontaktów

Całą bazę kontrahentów oraz innych istotnych kontaktów dla Twoje firmy masz w jednym miejscu. To ogromne ułatwienie np. podczas zastępstw.
Mobilność

Nie musisz pracować w biurze. Dostęp do poczty i wszystkich jej funkcji masz zawsze i wszędzie. Wystarczy telefon komórkowy lub tablet.
Synchronizacja

Natychmiastowa synchronizacja zawartości Twojego kalendarza, kontaktów plików i poczty na urządzeniach mobilnych.


2016-09-07 2 komentarzy

więcej »
1 głos

Bardzo przydałaby się PILNIE nowa funkcjonalność na bazie logów SMTP:

ALERTOWANIE WYSYCENIA przez Usera Ftp Rate exceeded: 1 XXX/limit

* - coś analogicznie jak aktualnie przychodzi email o temacie "Ważne: Blokada adresów IP na Państwa serwerze"

CO DAJE ZMIANA? :

1) - błyskawiczna identyfikacja z jakiego konta wychodzi SPAM z Sendmaila, który zawsze wysyca niski domyślny limit
2) - możliwość wprowadzenia dla takiego Ftpa w Webasie limitu "0" wysyłki z Sendmaila lub blokady www
3) - pomimo dziurawych skryptów nie będzie już wychodził Spam ( limit "0")


2016-09-05 0 komentarzy

więcej »
40 głosów

Zbyt mały limit 1000 adresów IP, który jest w panelu WebAs, który służy blokowaniu serwerów spamu i włamania do systemów CMS takich jak Joomla, Wordpress, Drupal itp. Moja sugestia ustawić na nieograniczony czyli bez limitu. W panelu webas nie ma możliwości blokowania dużej ilości adresów IP, które powodują spamowanie oraz włamania do Joomli i Wordpressa. Poniżej link do tej bardzo dużej listy.
http://myip.ms/files/blacklist/htaccess/latest_blacklist.txt
Jak ją zamieścić globalnie w panelu webas? Nie chcę tak dużej ilości adresów IP wrzucać do pliku .htaccess poszczególnych stron bo spowalnia to wczytywanie strony oraz jest żmudne przy dużej ilości stron. Lista tych adresów IP jest aktualizowana do 2 razy w tygodniu i przydałoby się narządzie w panelu webas, które by blokowało więcej adresów IP niż jest teraz bo jest ustawiony limit.


2016-08-27 2 komentarzy

więcej »
20 głosów

Przydałaby się możliwość dodania opcji szyfrowania wiadomości przez TLS. Gmail pokazuje czerwoną kłódkę (Wiadomość nie została zaszyfrowana) przy każdej wiadomości.


2016-08-24 3 komentarzy

więcej »
4 głosów

Przydała by się możliwość ograniczania dostępu do ssh/ftp wskazując IP z których dostęp będzie możliwy.
Najlepiej, aby taka funkcja pojawiła się w panelu Webas zwykłego klienta (zwykłe konto FTP z ssh).


2016-08-19 3 komentarzy

więcej »
3 głosów

Możliwość dodania reguły, żeby serwer pocztowy odrzucał maile zawierające określone przez użytkownika frazy.
Takie rozwiązanie mogłoby ograniczyć liczbę maili o tej samej treści wysyłanych z wielu różnych adresów.
W przypadku botnetów dodawanie do blacklist jest ... bez sensu.


2016-08-17 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

Proponuję dodanie funkcjonalności w WEBAS blokującej maile zawierające w treści określone frazy.
W przypadku botnetów dodawanie domen do blacklist nic przecież nie daje.


2016-08-11 1 komentarzy

więcej »
1 głos

Bardzo przydatną funkcją byłaby możliwość ustawiania limitów przestrzeni dyskowej dla subkont ftp, np. gdy potrzebne jest jakieś miejsce, które będzie publicznie dostępne do odczytu oraz zapisu. Obecnie przydzielenie subkontu FTP folderu dostępnego publicznie może skutkować zajęciem całej przestrzeni dostępnej dla głównego konta, jeśli ktoś nie dopilnowałby rozmiaru plików wysyłanych na serwer.


2016-08-02 0 komentarzy

więcej »
6 głosów

Aktualnie można dodać tylko litery bez ogonków, cyfry, kropkę i myślnik. Trochę mało :-/ Dodatkowo na liście kont FTP nie wyświetla się cały opis.


2016-07-28 0 komentarzy

więcej »
7 głosów

Na liście konta FTP mamy informacje o zajętości plików na koncie FTP, przydałaby się jednak informacja o zbiorczej zajętości wszystkich kont na jakiejś liście (niekoniecznie na liście kont FTP, może gdzieś w statystykach). Obecnie trzeba sprawdzać te informacje dla każdej domeny osobno (usługi -> FTP -> wybrać konto FTP -> statystyki)


2016-07-25 0 komentarzy

więcej »
6 głosów

Obecnie po zamówieniu i weryfikacji certyfikatu SSL, można go pobrać po wejściu w link wysyłany przez Centrum Certyfikacji. Czasami zdarza się, że dostęp do e-maila jest utrudniony (np. ma do niego dostęp inna osoba), a certyfikat musi być jak najszybciej zainstalowany.

Przydałoby się, żeby plik .pem/.crt był dostępny również w Panelu Klienta. Oczywiście będzie to miało sens, jeśli udostępnienie w panelu nastąpi od razu po tym, jak certyfikat zostanie wygenerowany i zweryfikowany.


2016-06-22 1 komentarzy

więcej »
107 głosów

Sugeruję zwiększyć limity pojemności i transferów szczególnie platform e-biznes bo nie przystają do obecnych czasów. Konkurencja nie śpi, ma większe pojemności dla porównywalnych usług jakie oferuje KEI np w ramach platform Luna II. Sugeruję dwukrotne powiększenie pojemności i transferu poszczególnych platform.


2016-06-10 8 komentarzy

więcej »
7 głosów

Warto byłoby wprowadzić możliwość, aby ustawiać limit (dla domen i ftp) maksymalnej wielkości pojedynczej skrzynki email ?

Tzn. aby klient tworząc nową skrzynkę email nie mógł użyć większej przestrzeni dla tej skrzynki niż ustawiony limit.

Obecnie można jedynie ustawiać limity powierzchni dyskowej przydzielonej dla poczty dla danego konta FTP.


2016-06-07 1 komentarzy

więcej »