lub
0 głosów

Mam pytanie, dlaczego nie wprowadza się filtru antyspamowego dla poczty wychodzącej?
Rozumiem, że różne systemy operują na różnych bazach, ale wstępna reputacja, po przekroczeniu której była by zwrotka, miała by sens.

Często nieświadomy użytkownik zbanuje domenę lub co gorsza IP serwera, co jest później karkołomne i czasochłonne do odkręcenia a na koniec ten sam użytkownik ma pretensje, że poczta nie działa.


2019-11-06 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Niektórzy klienci posiadają u Państwa usługi od wielu lat.
Od pewnego czasu obserwuję u swoich klientów na Państwa platformie e-biznes, skuteczne odgadywanie przez boty haseł, które nie były zmieniane od lat.
Przeciętny użytkownik nie jest świadomy takiego zagrożenia, a po fakcie często ma pretensje do "słabych zabezpieczeń serwera".

Można by wprowadzić rozwiązanie automatycznie przypominające co pewien czas, np. pół roku, czy rok (albo dać możliwość wyboru częstotliwości na platformach e-biznes).
Mam tu na myśli głównie hasła do panelu webas jak i do skrzynek poczty. Zakładam, że hasła do FTP i baz danych są już nadawane bardziej świadomie.

Do kompletu można by podnieść nieco poziom skomplikowania domyślnej polityki haseł, bo przez obecną już się boty przedzierają.


2019-11-06 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Znalazłem dwa błędy w module „polityki haseł” ustawianej indywidualnie, skądinąd świetlnego pomysłu na „dokręcenie śruby”. ;)

1) „Dymek” z opisem jaki wyświetla się przy polu do wprowadzenia hasła pozostaje domyślny po zmianie polityki, czyli użytkownik zostaje wprowadzony opisem w błąd, o czym dowiaduje się ze skryptu weryfikującego.
2) Generowanie haseł powinno być dostosowane do ustawionej polityki bo inaczej wracamy do pkt.1

Obecna, domyślna polityka haseł jest niebezpieczna.
Przeciętny użytkownik wprowadza jak najprostsze hasła, a później po przejęciu konta przez jakiegoś bota ma pretensje, że „serwer słabo zabezpieczony”.


2019-11-06 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Przydatna byłaby funkcja w webmail gdzie po zalogowaniu użytkownik mógłby tylko ustawić autorespondera, a nie miałby dostępu do innych funkcji.
Dzięki temu użytkownik mógłby sam ustawić autorespondera bez możliwości przestawienia innych funkcji (nawet wysyłania/odbierania maili np. z domu).
Super by było jakby była możliwość ustawienia jednego, dwóch szablonów i wpisania tylko daty przez użytkowników.


2019-10-14 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

Bardzo by się przydał ciemny motyw dla panelu. Obecnie, niezależnie od wybranego motywu, tło jest zawsze oślepiająco białe. Obecnie wiele środowisk programistycznych pozwala na oszczędzanie wzroku. Uruchomienie białego Webasa na ich tle powoduje ewidentny dyskomfort.


2019-06-05 0 komentarzy

więcej »
3 głosów

Kiedy panel pocztowy będzie dostosowany do urządzeń przenośnych?
Obecnie jest to minus :(


2019-06-04 0 komentarzy

więcej »
4 głosów

Tworząc realizacje w Laravelu, Symfony i innych, praktycznie zawsze potrzebujemy zmodyfikować ustawienia wirtualnego hosta w taki sposób, aby cały routing przechodził przez plik index.php. Stosowanie htaccess do tego celu jest wysoce niewydajne. Oczekiwałbym możliwości edycji właściwości katalogów. Oto fragment konfiguracji hostów, którego poszczególne elementy powinny być dostępne w panelu klienta do edycji:


Require all granted
AllowOverride All
Order Allow,Deny
Allow from All

FallbackResource /index.php


Kluczowy atrybut to FallbackResource, którego wymaga każdy framework. Pozostałe atrybuty mogłyby mieć pola typu lista rozwijana do wybierania możliwych wartości. Chodzi o to aby mniej wprawni użytkownicy nie popełniali błędów, literówek itp.


2019-05-30 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Po dodaniu nowego certyfikatu dla domeny, która już ma certyfikat, na liście pojawiają się dwa identyczne wpisy i nie sposób odróżnić, który certyfikat został właśnie dodany. Sugeruję, żeby w jakiś sposób odróżnić aktualnie działający certyfikat od nowo dodanego.


2019-05-22 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Czy administrator Waszego serwisu mógłby napisać 10-linijkowy skrypt BASH który raz dziennie albo raz na kilka dni powiadamiałby mnie automatycznie np. emailem o pozostałym transferze dla mojego serwera ?

Zaproponowane przez Was rozwiązanie żeby musieć się kontaktować z Wami osobno za każdym razem gdy chcę sprawdzić ile mi transferu zostało jest _bardzo_ dalekie od ideału i _ekstremalnie_ niewygodne i niepraktyczne.

W panelu także nie ma nigdzie opcji informującej o pozostałym transferze.

Skrypt do wysyłania transferu emailem to dla Was bardzo mało pracy i pozwoli mi (a może nawet innym klientom?) to łatwo uporządkować - ustawię sobie filtry na skrzynce mailowej w programie pocztowym żeby trafiało do osobnego folderu i tyle.


2019-04-16 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Żeby można było w webasie ustawić datę po której domena/strona/poczta zablokują się automatycznie.
Dla ftp można ustawić termin wygasania ale związane jest to tylko z wyróżnieniem na liście,
a wolałbym aby dla niepłacących klientów konto po prostu się blokowało.


2019-04-16 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Mam propozycję, ponieważ limit wiadomości to 100MB/wiadomość. A nie każdy chce, aby na skrzynce leżały wiadomości po 100MB, to dodać funkcję w Panelu, która pozwoli na zmniejszenie limitu 100MB do 800KB dla takich wiadomości.

W naszym przypadku, byłoby to świetne rozwiązanie. Powody:
- Wolniej zapełniająca się skrzynka.. Przy 5 GB skrzynce 100MB wiadomości zmieści się zaledwie 50!
- Szybciej działający program pocztowy i szybciej otwierające się wiadomości (jeśli używamy podglądu załączników, to duże dokumenty jak zaczną się ładować w podglądzie to jest zabójstwo)
- Na bank jeszcze coś się znajdzie...

Dodatkowo też, możliwość ustalenia auto-respondera, w którym możemy napisać wiadomość "Sorry, ale ta wiadomość jest za duża. Załączniki/zdjęcia itp prosimy przesyłać w formie linków. Można skorzystać np. z usługi (jakiś link do usługi jak mega.co albo wetransf) ".


2019-04-04 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

Czy KEI ma lub planuje wdrożyć obsługę dostępu do plików na serwerze poprzez FTPS (FTP over SSL) najlepiej, aby przedstawił się certyfikatem dla domeny, nie wildcardem KEI. Jeśli tak, to ew. kiedy ?


2019-03-27 1 komentarzy

więcej »
1 głos

Bardzo przydałaby się aby dla w/w protokołów usługi przedstawiały się certyfikatem dla domeny - np. zainstalowanym, Let's Encrypt-em, a nie wildcardem KEI.
U konkurencji - smarthost.pl działa to dość ciekawie.


2019-03-27 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

Chciałbym się dowiedzieć kiedy będzie wsparcie dla TLS v1.3. U konkurencji - nazwa.pl już jest to od jakiegoś czasu i działa.


2019-03-27 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Czy istnieje oferta hostingu SSD np. 400Gb?


2019-03-25 0 komentarzy

więcej »
3 głosów

Proponuję aby do backupu może było się dostać za pomocą SSH w celu spakowania plików do zip i dopiero wtedy pobierać przez FTP.
Ewentualnie aby backup automatycznie był pakowany do ZIP.
Obecnie pobieram 8GB danych w małych plikach obecnie mam pobrane 1,24GB a opłynęło 105 minut...


2019-03-21 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

Pilnie potrzebna obsługa DSN przez serwer KEI. Jest to właściwie jedyna droga do uzyskania potwierdzeń doręczenia wiadomości e-mail. Ponieważ ta forma komunikacji jest obecnie najbardziej popularna, a potwierdzenie doręczenia jest bardzo potrzebne dziwi mnie brak tej funkcjonalności w serwerach KEI. Problem zgłosiłem na BOK, ale dowiedziałem się, że nie ma planów realizacji w tym zakresie i zostałem poproszony o wpisanie niniejszej sugestii. W mojej ocenie jest to pilna KONIECZNOŚĆ,


2019-03-08 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

Aktualnie zlecone w Webasie kopie zapasowe Ftp są udostępnianie w formie plików 1:1, jest to logiczne/korzystne tylko w przypadku małych kont ftp z małą ilością plików.
Jednak dla dużych kont Ftp liczonych w dziesiątkach/setkach GB ściąganie takiego archiwum przez SSH komendą WGET ( o zwykłym kliencie Ftp już nawet nie wspominając ) trwa wieki :(
Dodanie w Webasie opcji wydania kopii :
a) 1:1
b) archiwum ZIP
pozwoliłoby dla wariantu (b) w przypadku dużego konta Ftp na znacznie! szybsze pobranie WGET-em archiwum i jego późniejsze rozpakowanie.


2019-02-18 0 komentarzy

więcej »
6 głosów

Implementacja rozszerzenia systemu DNS o kolejne rekordy umożliwiające uruchomienie DNSSEC dla domen zarejestrowanych i oddelegowanych do KEI.


2018-12-04 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

Kopia zapasowa plików serwera i baz danych to świetna opcja, ale funkcjonalna dopiero przy wsparciu programisty. Stąd też sugestia dotycząca zautomatyzowania procesu przywracania kopii zapasowej.


2018-10-22 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Marcin Brak możliwości ustawienia np informacji o przepełnieniu skrzynek - by
mail z taka informacją był kierowany do administratora np domeny -
postmastera lub wskazany adres - najlepiej do ADMINISTRATORA PLATFORMY HOSTINGOWEJ

info z kei j.n.
Jest wysyłana na adres skrzynki której to dotyczy. Zawsze można zalogować
się do Webamail na postmastera lub do Webas i sprawdzić bieżąca zajętość
wszystkich skrzynek.

Marcin:

trudno mi wchodzic i sprawdzac u kilkudziesieciu klientow codziennie ich
domeny - wchodzac z postmastera - to niewykonalne

gdyby taka informacja mogla przychodzic np raz dziennie dot. wszystkich
domen
z mojego panelu na moj mail byloby to już prędzej wykonalne


2018-09-13 0 komentarzy

więcej »
3 głosów

Webas posiada bardzo przydatną opcję gotowego losowego generowania haseł do ftp, domen i adresów email.
Kliknięcie w "Akceptuj" powoduje wpisanie hasła do pola nowego hasła.
To bardzo pomocne - ale byłoby jeszcze lepiej - gdyby hasło było od razu kopiowane do schowka - lub jeśli to niemożliwe - przydałby się dodatkowy przycisk kopiuj.

Takie hasło zwykle jest zmieniane w celu wysłania go dalej - kopiowanie tych miniliterek z interfejsu jest mało wygodne.


2018-08-08 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

RODeO się zaczęło więc sugestia aby sprawdzać liczbę adresów w polach DO i DW. Jak jest więcej niż po jednym to komunikat o tym, że "Uwaga narażasz się na maksymalną karę 20 mln Euro. Czy wpisać wszystkie adresy do UDW?" Domyślnie podświetlony przycisk TAK a naciśnięcie na NIE wymagałoby potwierdzenia.

Chcecie być pierwsi to się pośpieszcie bo nikt tego nie ma :)))


2018-06-07 0 komentarzy

więcej »
7 głosów

W ramach podniesienia bezpieczeństwa usług, przydała by się opcja dwuetapowej weryfikacji logowania do paneli Webas. Tak jak ma to miejsce w Panelu Klienta.


2018-06-07 0 komentarzy

więcej »
3 głosów