lub
0 głosów

Moglibyście w końcu zacząć doceniać długoletnich klientów. Jestem z Wami od 2003 roku a traktujecie mnie jak intruza którego wypadałoby się pozbyć bo chce zmienić plan taryfowy ma niższy.

Zupełnie tego nie rozumiem szczególnie kiedy zbywanie mnie odpowiedziami niekompetentnych pracowników w dziale handlowym.


2018-04-13 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Brakuje możliwości samodzielnego wykonaniu backupu i jego odtwarzania
- natychmiastowego i w/g harmonogramu.

Dobra opcja jeśli chcemy poeksperymentować - w razie draki przywracamy całość z wykonanej
kopii i wszystko wraca do normy.


2018-04-12 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Brakuje mi narzędzia do prostego przekierowania http:// z adresu a na adres b
- takie narzędzie znajduje się w DA i kiedy muszę zrobić przekierowanie to właśnie przenoszę domenę
na inny hosting i wszystko gra.
Kei ma super skonfigurowaną usługę hostingową ale do ideału brakuje kilku funkcji.


2018-04-12 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Niedawno mieliśmy problem, aby wyłączyć przekierowanie domeny wykonane w panelu administracji domenami - musiał interweniować support techniczny.
Otrzymałem również informację, że tylko Państwo na chwilę obecną mogą to przekierowanie wyłączyć co jest trochę kłopotliwe zwłaszcza, że nie było później możliwości dodania tejże domeny w panelu serwera i również support musiał usuwać wpisy w klastrze DNS.


2018-04-12 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Proponuję wdrożenie na serwerach DNS Kei mechanizmu DNSSEC w celu zwiększenia bezpieczeństwa utrzymywanych na nich adresów stron WWW.


2018-03-22 0 komentarzy

więcej »
13 głosów

W dniu wczorajszym została uruchomiona możliwość generowania certyfikatów wildcard dla Let's Encrypt (ACMEv2). Skoro Kei.pl oferuje taką usługę, to fajnie by było też uaktualnić to :-)


2018-03-14 1 komentarzy

więcej »
2 głosów

Dość ciekawym i nowatorskim rozwiązaniem biznesowym była by sprzedaż przez KEI serwerów np. marki DELL (rekomendowanych także przez administratorów KEI) z docelowym montażem w szafie KEI usługi Kolokacji


2018-03-11 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Fajnie byłoby móc zasubskrybować powiadomienia o nowych sugestiach z tego forum i powiadomienia o odpowiedziach i głosach. Może by to trochę rozruszało dyskusję.


2018-02-14 0 komentarzy

więcej »
3 głosów

Serwery KEI wspierają aktualnie protokół HTTP1, z niewspieranym już przez nowsze przeglądarki SPDy. Myślę że warto by przejść na rozwijany, szybszy i dający większe możliwości HTTP2

https://tools.keycdn.com/http2-test

Negative! www.kei.pl does not support HTTP/2.0. Supported protocols: spdy/3.1 http/1.1


2018-02-14 0 komentarzy

więcej »
4 głosów

Światowy standard konkurencji daje takie możliwości tutaj brak.
Utrudnia to znacznie przenoszenie kont mailowych i zarządzanie.
Jest to ewidentny błąd konfiguracyjny i wielkie ograniczenie.


2018-02-10 0 komentarzy

więcej »
3 głosów

Przydatna byłaby opcja panelu webas, która umożliwiłaby proste przekierowanie domen na inną domenę. Opcja szczególnie przydatna gdy dany klient ma wiele domen skierowanych na ten sam serwis. Przekierowanie w panelu likwidowałoby konieczność ustawiania przekierowań w plikach na serwerze.


2018-02-09 0 komentarzy

więcej »
3 głosów

Bardzo proszę o przygotowanie i wdrożenie w panelu WebAs managera repozytoriów SVN i GIT oraz ich użytkowników.


2017-12-06 0 komentarzy

więcej »
13 głosów

Proponujemy dodać możliwość podglądu działających w tle procesów oraz ich ubijania.


2017-11-10 0 komentarzy

więcej »
4 głosów

Sugeruję dodanie do konta e-mail powiadomienia sms wysyłanego konto w systemie smsapi lub serwersms. Rozwiązuje to problem pilnowania środków na koncie każdego numeru telefonu (często w różnych sieciach), na który chcemy wysłać powiadomienie sms. Obie platformy wspierają API więc wdrożenie tego jest jednorazowe.


2017-11-07 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

Instalacja certyfikatu SSL przez panel Webas lub generacja automatyczna bezpłatnego Let's Encrypt, powoduje przy większej ilości domen niedostępność usług WWW przez ponad minutę.
Użytkownik, który przeglądał stronę, zamawiał produkt w sklepie, był zalogowany do paneli nagle zostaje rozłączony, co wygląda jak awaria i źle wpływa na postrzeganie stabilności usługi.

Nie mam na razie pomysłu idealnego, a jedynie rzucam koncepcję wstępną, by np. mieć w panelu Webas możliwość narzucenia godziny instalacji (opóźnienie) celem minimalizacji problemu, a także by mieć możliwość włączania opcji instalacji certyfikatów dla użytkowników FTP, bo nieświadomi (jak ja kiedyś), wywalają całą wirtualkę i pozostałych użytkowników.
Jako pilne prosiłbym dodać przynajmniej jakieś ostrzeżenie w dymku o tym fakcie.

Jeżeli istnieje inne wyjście, chętnie się przychylę.


2017-10-28 1 komentarzy

więcej »
2 głosów

Witam,

Bardzo przydałaby się funkcjonalność typu "czarna lista" albo lokalny RBL. Dodana do tej listy domena (+ wildcard do niej) albo konkretny adres email albo IP nadawcy powinien być bezwarunkowo usuwany bez oznaczania słowem "spam" itp. Nadawca mógłby otrzymywać wiadomość zwrotną o odrzuceniu po to by miał szansę dowiedzieć się o przyczynie i ew. skontaktować się z adresatem w celu zdjęcia blokady. Zdarza się bowiem iż nawet zaufany klient złapie jakiegoś wirusa, który potem bombarduje wiadomościami naszą skrzynkę. Dlatego warto byłoby mieć możliwość tymczasowego zablokowania nawet zaufanej osoby w taki sposób aby ona o tym dowiedziała się.

Struktura takiej konfiguracji czarnej listy powinna być hierarchiczna. Oznacza to, że:
1. Wpis na poziomie serwera blokuje nadawcę z danej domeny / skrzynki email / IP dla wszystkich kont na serwerze
2. Wpis na poziomie Webasa danego konta lub na poziomie Postmastera blokuje nadawcę wyłącznie dla wszystkich skrzynek email ale tylko w danym koncie.
3. Wpis na poziomie skrzynki email blokuje nadawcę wyłącznie dla danej skrzynki.

Czarna lista adresów permanentnie blokowanych powinna być dostępna jako kolejne pole w Antyspamie skrzynki oraz edytowalna z poziomu Postmastera i Webasa dla poszczególnych kont, tak jak to ma miejsce obecnie dla zakładki "Antyspam" kont emailowych.

Blokady na poziomie konta i serwera powinny być dostępne w zakładce "konfiguracja / antyspam".


2017-10-27 1 komentarzy

więcej »
1 głos

Obecnie wszystko można zmienić z poziomu Webas'a oraz Postmastera dla poszczególnych skrzynek ale z wyjątkiem filtrów, gdzie istnieje konieczność logowania się na każde z kont po kolei. Bardzo niewygodne oraz istnieje konieczność zapisywania "na boku" haseł do wszystkich skrzynek. To z kolei nie jest bezpieczną praktyką.


2017-10-27 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Szanowni Państwo, jedną z pozycji oferowanego oprogramowania dodawanego do pakietu użytkowego jakim jest panel Webas, są m.in. Graficzne statystyki stron Awffull.

Najnowsza wersja tego softu ma prawie 10 lat, zaś wersja zainstalowana i konfiguracja na Państwa serwerach jest jeszcze starsza, co widać po tym, że niby wykrywa Netscape 4.8, który miał swoją premierę 15 lat temu!!!
Jest wiele innych skryptów z dużo świeższą obsługą, np. AwStats z 2016 roku.
Wiem, mogę sobie zainstalować sam i to zrobiłem dla wybiórczych domen, ale wolałbym mieć to w pakiecie zintegrowane z Webas i instalowane automatycznie dla każdej dodanej domeny jak Awffull.


2017-10-07 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Sugeruję dorobienie klawisza który spowodowałby skopiowanie hasła wygenerowanego przez panel web as do schowka. Dotyczy zakładania kont email, ftp, baz mysql ....
Takie rozwiązanie zdecydowanie usprawni kopiowanie hasła i uchroni przed błędami wynikającymi ze złego zaznaczenia


2017-09-29 0 komentarzy

więcej »
14 głosów

A może by tak zaktualizować Webmail do najnowszej wersji 1.3.0
Nie rozumiem też, dlaczego nie została obecna wersja zaktualizowana, jak wyszła łatka związana z zabezpieczeniami:
https://roundcube.net/news/2017/04/28/security-updates-1.2.5-1.1.9-and-1.0.11


2017-08-10 3 komentarzy

więcej »
8 głosów

Przydałby się Webmail na smartfona.


2017-08-01 1 komentarzy

więcej »
3 głosów

Kiedy wreszcie pojawi się możliwość zdjęcia przez użytkownika poczty koszmarnej blokady załączników (o rozszerzeniach np. chm, bat, exe, ... nawet po spakowaniu ich) w wiadomościach wychodzących i przychodzących (również w pakiecie HOSTING START)? Nie mogę przesłać do moich klientów żadnych drobnych aktualizacji programów lub helpów do nich. Czy naprawdę każdy użytkownik poczty musi być traktowany przez KEI jak niedorozwinięty przedszkolak i na siłę "uszczęśliwia się" go taką blokadą?


2017-07-12 2 komentarzy

więcej »
2 głosów

Proponuję dodać do webmaila nową funkcjonalność w części dot. przekierowania konta. Podobnie jak w przypadku ustawienia autorespondera, można by tutaj zaadoptować ustawienie daty automatycznej aktywacji od - do (oczywiście tam, gdzie użytkownik ma do tego uprawnienia nadane z poziomu z webAs).

Osoby idące na urlop mają czasami potrzebę ustawić przekierowanie poczty przychodzącej wraz z autoresponderem... i tak jedno robi się automatycznie, drugie trzeba jednak ręcznie.


2017-07-07 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Proponuję zmianę domyślnej adresacji panelu poczty z obecnej: poczta.xxxxx.com na bardziej uniwersalną (zrozumiałą dla wszystkich) np. mail.xxxxx.com


2017-04-13 0 komentarzy

więcej »
4 głosów

Faktury elektroniczne są fajne. Było by bardzo miło, gdyby pliki faktury słane z kei.pl zaczynały się od nazwy firmy. łatwiej taki plik zidentyfikować po nazwie i odnaleźć w gąszczu innych faktu.


2017-03-24 0 komentarzy

więcej »