lub
2 głosów

Instalacja certyfikatu SSL przez panel Webas lub generacja automatyczna bezpłatnego Let's Encrypt, powoduje przy większej ilości domen niedostępność usług WWW przez ponad minutę.
Użytkownik, który przeglądał stronę, zamawiał produkt w sklepie, był zalogowany do paneli nagle zostaje rozłączony, co wygląda jak awaria i źle wpływa na postrzeganie stabilności usługi.

Nie mam na razie pomysłu idealnego, a jedynie rzucam koncepcję wstępną, by np. mieć w panelu Webas możliwość narzucenia godziny instalacji (opóźnienie) celem minimalizacji problemu, a także by mieć możliwość włączania opcji instalacji certyfikatów dla użytkowników FTP, bo nieświadomi (jak ja kiedyś), wywalają całą wirtualkę i pozostałych użytkowników.
Jako pilne prosiłbym dodać przynajmniej jakieś ostrzeżenie w dymku o tym fakcie.

Jeżeli istnieje inne wyjście, chętnie się przychylę.


2017-10-28 0 komentarzy

więcej »
4 głosów

Proponuję umożliwienie dodawana w panelu WebAs certyfikatów SSL z datą przyszłą w sposób, który umożliwi ich automatyczną aktywację od momentu wejścia w okres ich daty ważności.


2017-01-24 0 komentarzy

więcej »
7 głosów

Obecnie po zamówieniu i weryfikacji certyfikatu SSL, można go pobrać po wejściu w link wysyłany przez Centrum Certyfikacji. Czasami zdarza się, że dostęp do e-maila jest utrudniony (np. ma do niego dostęp inna osoba), a certyfikat musi być jak najszybciej zainstalowany.

Przydałoby się, żeby plik .pem/.crt był dostępny również w Panelu Klienta. Oczywiście będzie to miało sens, jeśli udostępnienie w panelu nastąpi od razu po tym, jak certyfikat zostanie wygenerowany i zweryfikowany.


2016-06-22 2 komentarzy

więcej »