A może by tak zaktualizować Webmail do najnowszej wersji 1.3.0
Nie rozumiem też, dlaczego nie została obecna wersja zaktualizowana, jak wyszła łatka związana z zabezpieczeniami:
https://roundcube.net/news/2017/04/28/security-updates-1.2.5-1.1.9-and-1.0.11
Przydałaby się opcja blokowania zmiany hasła dla użytkowników.
Proszę o wprowadzenie funckcji Push e-mail, którą konkurencja posiada od wielu. Dzięki niej nie trzeba ustawiać interwału co jaki czas ma być sprawdzana poczta w naszym kliencie tylko dostajemy maila niezwłocznie jak się pojawi w naszej skrzynce. Dziwię się że KEI tej funkcji jeszcze nie ma.
Światowy standard konkurencji daje takie możliwości tutaj brak.
Utrudnia to znacznie przenoszenie kont mailowych i zarządzanie.
Jest to ewidentny błąd konfiguracyjny i wielkie ograniczenie.
Warto byłoby wprowadzić możliwość, aby ustawiać limit (dla domen i ftp) maksymalnej wielkości pojedynczej skrzynki email ?
Tzn. aby klient tworząc nową skrzynkę email nie mógł użyć większej przestrzeni dla tej skrzynki niż ustawiony limit.
Obecnie można jedynie ustawiać limity powierzchni dyskowej przydzielonej dla poczty dla danego konta FTP.
Dynamiczne skrzynki mailowe Przydałaby się opcja dynamicznej wielkości skrzynek mailowych. Administrator byłby informowany jedynie o zbliżającym się przepełnieniu całości limitu przydzielonego na skrzynki mailowe. Ułatwiłoby to niesamowicie proces konfiguracji skrzynek mailowych.
Opcja wymuszania zmiany hasła co 6 miesięcy u danych użytkowników poczty Webmail.
Przydała by się opcja indywidualnego ustalania wielkości dopuszczalnego załącznika.
Tak aby np. osoba wysyłająca do nas wiadomość email z załącznikiem email większym niż 20MB dostała odpowiedź, że załącznik jest zbyt duży. Obecnie nie ma takiego ograniczenia, a maile potrafią ginąć jak mają za duży załącznik przy przekazywaniu.
Webmail ale w wersji biznes
link do usługi u konkurencji www.az.pl/hosting/#showOX
Business poczta wspierająca pracę zespołową
Zwiększ efektywność pracy w Twojej firmie i zamów wraz z serwerem pakiet OX Business.
Współdzielenie plików
Usprawniasz pracę wspólnie pracując na aktualnych plikach. Dzięki 10 GB dostępnej przestrzeni udostępnisz dowolny plik innym pracownikom.
Organizacja zadań zespołu
Kontrolujesz co dzieje się w firmie. Tworzysz zadania, zapraszasz do ich współrealizacji pracowników i sprawdzasz postępy realizacji zadań.
Zarządzanie kalendarzami
Optymalnie zarządzasz czasem pracy. Znasz harmonogram i plan dnia współpracowników, łatwo możesz umawiać się z nimi na spotkania.
Współdzielenie kontaktów
Całą bazę kontrahentów oraz innych istotnych kontaktów dla Twoje firmy masz w jednym miejscu. To ogromne ułatwienie np. podczas zastępstw.
Mobilność
Nie musisz pracować w biurze. Dostęp do poczty i wszystkich jej funkcji masz zawsze i wszędzie. Wystarczy telefon komórkowy lub tablet.
Synchronizacja
Natychmiastowa synchronizacja zawartości Twojego kalendarza, kontaktów plików i poczty na urządzeniach mobilnych.
Kiedy panel pocztowy będzie dostosowany do urządzeń przenośnych?
Obecnie jest to minus :(
Sugeruję dodanie do konta e-mail powiadomienia sms wysyłanego konto w systemie smsapi lub serwersms. Rozwiązuje to problem pilnowania środków na koncie każdego numeru telefonu (często w różnych sieciach), na który chcemy wysłać powiadomienie sms. Obie platformy wspierają API więc wdrożenie tego jest jednorazowe.
Na poczcie w home.pl klienci mogą sobie dodać pełną obsługę inne konta pocztowego (imap/pop3 i przede wszystkim smtp) w ramach posiadanej tam skrzynki. U Państwa aktualnie jest tylko możliwość odbierania poczty z innej skrzynki i to tylko za pomocą protokołu pop3. Mile widziana byłaby pełna obsługa innych skrzynek pocztowych wraz z możliwością wysyłani e-maili
Jak w tytule. Klient pocztowy (nieważne czy tablet, PC telefon) i nic więcej
Witam,
Bardzo przydałaby się funkcjonalność typu "czarna lista" albo lokalny RBL. Dodana do tej listy domena (+ wildcard do niej) albo konkretny adres email albo IP nadawcy powinien być bezwarunkowo usuwany bez oznaczania słowem "spam" itp. Nadawca mógłby otrzymywać wiadomość zwrotną o odrzuceniu po to by miał szansę dowiedzieć się o przyczynie i ew. skontaktować się z adresatem w celu zdjęcia blokady. Zdarza się bowiem iż nawet zaufany klient złapie jakiegoś wirusa, który potem bombarduje wiadomościami naszą skrzynkę. Dlatego warto byłoby mieć możliwość tymczasowego zablokowania nawet zaufanej osoby w taki sposób aby ona o tym dowiedziała się.
Struktura takiej konfiguracji czarnej listy powinna być hierarchiczna. Oznacza to, że:
1. Wpis na poziomie serwera blokuje nadawcę z danej domeny / skrzynki email / IP dla wszystkich kont na serwerze
2. Wpis na poziomie Webasa danego konta lub na poziomie Postmastera blokuje nadawcę wyłącznie dla wszystkich skrzynek email ale tylko w danym koncie.
3. Wpis na poziomie skrzynki email blokuje nadawcę wyłącznie dla danej skrzynki.
Czarna lista adresów permanentnie blokowanych powinna być dostępna jako kolejne pole w Antyspamie skrzynki oraz edytowalna z poziomu Postmastera i Webasa dla poszczególnych kont, tak jak to ma miejsce obecnie dla zakładki "Antyspam" kont emailowych.
Blokady na poziomie konta i serwera powinny być dostępne w zakładce "konfiguracja / antyspam".
Kiedy wreszcie pojawi się możliwość zdjęcia przez użytkownika poczty koszmarnej blokady załączników (o rozszerzeniach np. chm, bat, exe, ... nawet po spakowaniu ich) w wiadomościach wychodzących i przychodzących (również w pakiecie HOSTING START)? Nie mogę przesłać do moich klientów żadnych drobnych aktualizacji programów lub helpów do nich. Czy naprawdę każdy użytkownik poczty musi być traktowany przez KEI jak niedorozwinięty przedszkolak i na siłę "uszczęśliwia się" go taką blokadą?
Pilnie potrzebna obsługa DSN przez serwer KEI. Jest to właściwie jedyna droga do uzyskania potwierdzeń doręczenia wiadomości e-mail. Ponieważ ta forma komunikacji jest obecnie najbardziej popularna, a potwierdzenie doręczenia jest bardzo potrzebne dziwi mnie brak tej funkcjonalności w serwerach KEI. Problem zgłosiłem na BOK, ale dowiedziałem się, że nie ma planów realizacji w tym zakresie i zostałem poproszony o wpisanie niniejszej sugestii. W mojej ocenie jest to pilna KONIECZNOŚĆ,
RODeO się zaczęło więc sugestia aby sprawdzać liczbę adresów w polach DO i DW. Jak jest więcej niż po jednym to komunikat o tym, że "Uwaga narażasz się na maksymalną karę 20 mln Euro. Czy wpisać wszystkie adresy do UDW?" Domyślnie podświetlony przycisk TAK a naciśnięcie na NIE wymagałoby potwierdzenia.
Chcecie być pierwsi to się pośpieszcie bo nikt tego nie ma :)))
Obecnie wszystko można zmienić z poziomu Webas'a oraz Postmastera dla poszczególnych skrzynek ale z wyjątkiem filtrów, gdzie istnieje konieczność logowania się na każde z kont po kolei. Bardzo niewygodne oraz istnieje konieczność zapisywania "na boku" haseł do wszystkich skrzynek. To z kolei nie jest bezpieczną praktyką.
Proponuję dodać do webmaila nową funkcjonalność w części dot. przekierowania konta. Podobnie jak w przypadku ustawienia autorespondera, można by tutaj zaadoptować ustawienie daty automatycznej aktywacji od - do (oczywiście tam, gdzie użytkownik ma do tego uprawnienia nadane z poziomu z webAs).
Osoby idące na urlop mają czasami potrzebę ustawić przekierowanie poczty przychodzącej wraz z autoresponderem... i tak jedno robi się automatycznie, drugie trzeba jednak ręcznie.
Przykład: Korzystam z LTE od Play i został mi zablokowany dostęp do moich kont email gdyż mój "... Adres IP był blokowany ze względu na błędne próby autoryzacji na jedną ze
skrzynek pocztowych w obrębie innej usługi hostingowej ...".
Czyli inny abonent Play coś nabroił na innym koncie ale ponieważ IP od Play jest wspólne dla wielu użytkowników to dostęp do konta został zablokowany również mi, przez co nie otrzymałem na czas ważnego maila. Program pocztowy co prawda zgłaszał błąd "... Przekroczono limit czasu połączenia z serwerem pocztaXXX.kei.pl ..." jednak robił to w tle i nie miałem świadomości, że jest blokada tylko myślałem, że mail jeszcze nie został wysłany.
Sugestia: dodać powiadomienie o blokadzie za pośrednictwem email (na zapasowe konto email) lub powiadomienie sms tak jak to robi google gdy następuje prawidłowa próba logowania do poczty z zablokowanego adresu IP. Najlepiej jeszcze z możliwością kliknięcia w link, który tą blokadę zdejmie dla danego IP i konta email.
W innym przypadku człowiek nie jest świadomy, że ma w ogóle jakąś blokadę co wydłuża znacznie zorientowanie się, że istnieje w ogóle problem z pocztą oraz wydłuża samo rozwiązanie problemu z dostępem do poczty.
Mam pytanie, dlaczego nie wprowadza się filtru antyspamowego dla poczty wychodzącej?
Rozumiem, że różne systemy operują na różnych bazach, ale wstępna reputacja, po przekroczeniu której była by zwrotka, miała by sens.
Często nieświadomy użytkownik zbanuje domenę lub co gorsza IP serwera, co jest później karkołomne i czasochłonne do odkręcenia a na koniec ten sam użytkownik ma pretensje, że poczta nie działa.
Mam propozycję, ponieważ limit wiadomości to 100MB/wiadomość. A nie każdy chce, aby na skrzynce leżały wiadomości po 100MB, to dodać funkcję w Panelu, która pozwoli na zmniejszenie limitu 100MB do 800KB dla takich wiadomości.
W naszym przypadku, byłoby to świetne rozwiązanie. Powody:
- Wolniej zapełniająca się skrzynka.. Przy 5 GB skrzynce 100MB wiadomości zmieści się zaledwie 50!
- Szybciej działający program pocztowy i szybciej otwierające się wiadomości (jeśli używamy podglądu załączników, to duże dokumenty jak zaczną się ładować w podglądzie to jest zabójstwo)
- Na bank jeszcze coś się znajdzie...
Dodatkowo też, możliwość ustalenia auto-respondera, w którym możemy napisać wiadomość "Sorry, ale ta wiadomość jest za duża. Załączniki/zdjęcia itp prosimy przesyłać w formie linków. Można skorzystać np. z usługi (jakiś link do usługi jak mega.co albo wetransf) ".
Proponuję zmianę domyślnej adresacji panelu poczty z obecnej: poczta.xxxxx.com na bardziej uniwersalną (zrozumiałą dla wszystkich) np. mail.xxxxx.com
Jeden alias poczty to za mało - proszę o zmianę na minimum 3.
Nie rozumiem dlaczego tak rygorystyczny limit - nikt z nas nie tworzy kilkuset aliasów poczty - z reguły potrzebne są 2, 3.