lub
3 głosów

Sugeruję dodanie do konta e-mail powiadomienia sms wysyłanego konto w systemie smsapi lub serwersms. Rozwiązuje to problem pilnowania środków na koncie każdego numeru telefonu (często w różnych sieciach), na który chcemy wysłać powiadomienie sms. Obie platformy wspierają API więc wdrożenie tego jest jednorazowe.


2017-11-07 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Witam,

Bardzo przydałaby się funkcjonalność typu "czarna lista" albo lokalny RBL. Dodana do tej listy domena (+ wildcard do niej) albo konkretny adres email albo IP nadawcy powinien być bezwarunkowo usuwany bez oznaczania słowem "spam" itp. Nadawca mógłby otrzymywać wiadomość zwrotną o odrzuceniu po to by miał szansę dowiedzieć się o przyczynie i ew. skontaktować się z adresatem w celu zdjęcia blokady. Zdarza się bowiem iż nawet zaufany klient złapie jakiegoś wirusa, który potem bombarduje wiadomościami naszą skrzynkę. Dlatego warto byłoby mieć możliwość tymczasowego zablokowania nawet zaufanej osoby w taki sposób aby ona o tym dowiedziała się.

Struktura takiej konfiguracji czarnej listy powinna być hierarchiczna. Oznacza to, że:
1. Wpis na poziomie serwera blokuje nadawcę z danej domeny / skrzynki email / IP dla wszystkich kont na serwerze
2. Wpis na poziomie Webasa danego konta lub na poziomie Postmastera blokuje nadawcę wyłącznie dla wszystkich skrzynek email ale tylko w danym koncie.
3. Wpis na poziomie skrzynki email blokuje nadawcę wyłącznie dla danej skrzynki.

Czarna lista adresów permanentnie blokowanych powinna być dostępna jako kolejne pole w Antyspamie skrzynki oraz edytowalna z poziomu Postmastera i Webasa dla poszczególnych kont, tak jak to ma miejsce obecnie dla zakładki "Antyspam" kont emailowych.

Blokady na poziomie konta i serwera powinny być dostępne w zakładce "konfiguracja / antyspam".


2017-10-27 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Obecnie wszystko można zmienić z poziomu Webas'a oraz Postmastera dla poszczególnych skrzynek ale z wyjątkiem filtrów, gdzie istnieje konieczność logowania się na każde z kont po kolei. Bardzo niewygodne oraz istnieje konieczność zapisywania "na boku" haseł do wszystkich skrzynek. To z kolei nie jest bezpieczną praktyką.


2017-10-27 0 komentarzy

więcej »
12 głosów

A może by tak zaktualizować Webmail do najnowszej wersji 1.3.0
Nie rozumiem też, dlaczego nie została obecna wersja zaktualizowana, jak wyszła łatka związana z zabezpieczeniami:
https://roundcube.net/news/2017/04/28/security-updates-1.2.5-1.1.9-and-1.0.11


2017-08-10 1 komentarzy

więcej »
5 głosów

Przydałby się Webmail na smartfona.


2017-08-01 1 komentarzy

więcej »
2 głosów

Kiedy wreszcie pojawi się możliwość zdjęcia przez użytkownika poczty koszmarnej blokady załączników (o rozszerzeniach np. chm, bat, exe, ... nawet po spakowaniu ich) w wiadomościach wychodzących i przychodzących (również w pakiecie HOSTING START)? Nie mogę przesłać do moich klientów żadnych drobnych aktualizacji programów lub helpów do nich. Czy naprawdę każdy użytkownik poczty musi być traktowany przez KEI jak niedorozwinięty przedszkolak i na siłę "uszczęśliwia się" go taką blokadą?


2017-07-12 2 komentarzy

więcej »
2 głosów

Proponuję dodać do webmaila nową funkcjonalność w części dot. przekierowania konta. Podobnie jak w przypadku ustawienia autorespondera, można by tutaj zaadoptować ustawienie daty automatycznej aktywacji od - do (oczywiście tam, gdzie użytkownik ma do tego uprawnienia nadane z poziomu z webAs).

Osoby idące na urlop mają czasami potrzebę ustawić przekierowanie poczty przychodzącej wraz z autoresponderem... i tak jedno robi się automatycznie, drugie trzeba jednak ręcznie.


2017-07-07 0 komentarzy

więcej »
0 głosów

Proponuję zmianę domyślnej adresacji panelu poczty z obecnej: poczta.xxxxx.com na bardziej uniwersalną (zrozumiałą dla wszystkich) np. mail.xxxxx.com


2017-04-13 0 komentarzy

więcej »
1 głos

Jeden alias poczty to za mało - proszę o zmianę na minimum 3.
Nie rozumiem dlaczego tak rygorystyczny limit - nikt z nas nie tworzy kilkuset aliasów poczty - z reguły potrzebne są 2, 3.


2017-03-05 1 komentarzy

więcej »
1 głos

Przydała by się opcja indywidualnego ustalania wielkości dopuszczalnego załącznika.
Tak aby np. osoba wysyłająca do nas wiadomość email z załącznikiem email większym niż 20MB dostała odpowiedź, że załącznik jest zbyt duży. Obecnie nie ma takiego ograniczenia, a maile potrafią ginąć jak mają za duży załącznik przy przekazywaniu.


2016-09-23 0 komentarzy

więcej »
3 głosów

Webmail ale w wersji biznes

link do usługi u konkurencji www.az.pl/hosting/#showOX

Business poczta wspierająca pracę zespołową
Zwiększ efektywność pracy w Twojej firmie i zamów wraz z serwerem pakiet OX Business.
Współdzielenie plików

Usprawniasz pracę wspólnie pracując na aktualnych plikach. Dzięki 10 GB dostępnej przestrzeni udostępnisz dowolny plik innym pracownikom.
Organizacja zadań zespołu

Kontrolujesz co dzieje się w firmie. Tworzysz zadania, zapraszasz do ich współrealizacji pracowników i sprawdzasz postępy realizacji zadań.
Zarządzanie kalendarzami

Optymalnie zarządzasz czasem pracy. Znasz harmonogram i plan dnia współpracowników, łatwo możesz umawiać się z nimi na spotkania.
Współdzielenie kontaktów

Całą bazę kontrahentów oraz innych istotnych kontaktów dla Twoje firmy masz w jednym miejscu. To ogromne ułatwienie np. podczas zastępstw.
Mobilność

Nie musisz pracować w biurze. Dostęp do poczty i wszystkich jej funkcji masz zawsze i wszędzie. Wystarczy telefon komórkowy lub tablet.
Synchronizacja

Natychmiastowa synchronizacja zawartości Twojego kalendarza, kontaktów plików i poczty na urządzeniach mobilnych.


2016-09-07 2 komentarzy

więcej »
9 głosów

Warto byłoby wprowadzić możliwość, aby ustawiać limit (dla domen i ftp) maksymalnej wielkości pojedynczej skrzynki email ?

Tzn. aby klient tworząc nową skrzynkę email nie mógł użyć większej przestrzeni dla tej skrzynki niż ustawiony limit.

Obecnie można jedynie ustawiać limity powierzchni dyskowej przydzielonej dla poczty dla danego konta FTP.


2016-06-07 2 komentarzy

więcej »
14 głosów

Proszę o wprowadzenie funckcji Push e-mail, którą konkurencja posiada od wielu. Dzięki niej nie trzeba ustawiać interwału co jaki czas ma być sprawdzana poczta w naszym kliencie tylko dostajemy maila niezwłocznie jak się pojawi w naszej skrzynce. Dziwię się że KEI tej funkcji jeszcze nie ma.


2016-05-09 3 komentarzy

więcej »
6 głosów

Opcja wymuszania zmiany hasła co 6 miesięcy u danych użytkowników poczty Webmail.


2016-02-25 1 komentarzy

więcej »
6 głosów

Przydałaby się opcja blokowania zmiany hasła dla użytkowników.


2016-02-25 1 komentarzy

więcej »
4 głosów
Obsługa imap i smtp dla dodatkowych kont pocztowych

Na poczcie w home.pl klienci mogą sobie dodać pełną obsługę inne konta pocztowego (imap/pop3 i przede wszystkim smtp) w ramach posiadanej tam skrzynki. U Państwa aktualnie jest tylko możliwość odbierania poczty z innej skrzynki i to tylko za pomocą protokołu pop3. Mile widziana byłaby pełna obsługa innych skrzynek pocztowych wraz z możliwością wysyłani e-maili


2015-09-10 0 komentarzy

więcej »
5 głosów

Dynamiczne skrzynki mailowe Przydałaby się opcja dynamicznej wielkości skrzynek mailowych. Administrator byłby informowany jedynie o zbliżającym się przepełnieniu całości limitu przydzielonego na skrzynki mailowe. Ułatwiłoby to niesamowicie proces konfiguracji skrzynek mailowych.


2015-06-19 1 komentarzy

więcej »