lub
4 głosów

Fajnie byłoby móc zasubskrybować powiadomienia o nowych sugestiach z tego forum i powiadomienia o odpowiedziach i głosach. Może by to trochę rozruszało dyskusję.


2018-02-14 0 komentarzy

więcej »
2 głosów

Od dłuższego czasu obserwuje degradację poziomu obsługi administratorów korespondujących w sprawach technicznych - chwilami mam wrażenie jak bym korespondował z maszyną a nie człowiekiem.
- Brak rzeczowych pisanych pełnym zdaniem odpowiedzi na zgłaszane problemy,
- Często proste pytania wymagają 2-3 maili aby sie doprosić precyzyjnej odpowiedzi co zajmuje 1-2 dni aby wątek zakończyć,
- brak trzymania wątku w korespondencji bo Panowie mają system ticketowy, a że klient nie widzi ciagu logicznego, ich nie interesuje
Dzisiaj np się dowiedziałem ze Panowie Admini podpięli mi do serwera pocztowego ponownie adres IP, który został jakis czas temu wpisany na black listę.
Żenada kompletna !!!


2016-05-18 3 komentarzy

więcej »
28 głosów

komunikat zawiera dużo słów a mało treści, (jedynie datę, nr serwera oraz blokowane IP) tak że jest ignorowany, bo aby sprawdzić co się dzieje należy głęboko sięgać w logi
Prośba aby komunikat mailowy zawierał już te informacje z logów: gdzie były próby włamania, np jaka domena, katalog, url, konto pocztowe, itp

Wtedy będzie większa świadomość zagrożeń jak i ewentualnej potrzeby podjęcia dalszych działań


2016-05-05 2 komentarzy

więcej »
1 głos

Chciałbym prosić o nieusuwanie korespondencji (nie skracanie kosztem poprzednich maili) wtedy w e-mailu widać cały logiczny wątek korespondencji. Miłe było by także odpowiadanie całymi zdaniami a nie wyrywkowe zdania w treści odebranego maila.


2016-04-14 1 komentarzy

więcej »
1 głos

Nie działa łamanie lini.

Ten

Tekst

Powinien

Być

Wielolinijkowy :)


2016-02-06 1 komentarzy

więcej »
5 głosów

Opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego oddajemy w Twoje ręce to narzędzie. Daj nam znać, czego brakuje Ci w usługach Kei.pl lub co chcesz zmienić. My zajmiemy się resztą :-)


2015-05-29 1 komentarzy

więcej »